Profiltøj er undervurderet
Tøj med logo er en nem måde at få sit virksomhedsnavn ud til en bred målgruppe. Der er nemlig et hav af muligheder inden for tøj med logo. Kasketter, skjorter, sokker, hoodies og meget mere. Grundet de mange forskellige kategorier kan det også benyttes til mange forskellige lejligheder. I butik, til møder, messer og andre arrangementer. På den måde kan jeres virksomhedsnavn nå ud til mange forskellige målgrupper.
Hvad passer til netop jer?
De mange muligheder inden for profilbeklædning kan godt gøre det svært at træffe et valg, da man ikke ved hvad man skal vælge. Derfor bør man tilrettelægge det efter forbrugeren og modtageren. Disse to går ofte hånd i hånd med hinanden i og med en virksomheds kunder er interesseret i hvad virksomheden tilbyder. Er I derfor en virksomhed som har fokus på, sundhed, motion og sport, så er vores sportstøj en oplagt mulighed at benytte sig af. Det kunne være vores løbebukser, sports hættetrøjer eller løbe t-shirts. Det kunne være en mulighed at benytte sig som kunde- eller medarbejdergave. På den måde vil jeres modtager blive glad for gaven, da det er noget de har interesse og benytte sig af det i deres dagligdag. I fitness, når de er ude at løbe eller andet. På den måde vil omverdenen få øget kendskab til jeres virksomhedsnavn, og huske jer til næste gang. Det samme gælder hvis I for eksempel er i butik så kan jeres medarbejdere benytte sig af profiltøj. Det kunne blandt andet være en polo med logo. Dette vil udtrykke professionalitet over for kunderne, som øger kundens købs lyst samt vil give jer positiv omtale til deres omgangskreds. På den måde vil det øge jeres mersalg. Hvis I er en virksomhed som er ude til messer er dette også den perfekte lejlighed til at benytte sig af logo tøj. En skjorte ville her være oplagt, da den udtrykker seriøsitet og formalitet. I ville være attraktive for deltagerne på messen og dermed tiltrække opmærksomhed. Interessen ville derfor blive øget og gøre at de husker jeres virksomhedsnavn til næste gang de skal købe noget som I leverer. Det er derfor relevant at vælge den rette profilbeklædning, så det når ud til den rette målgruppe. Tøj med logo skaber altså udelukkende god omtale hos omverdenen og dermed en potentiel stigning i omsætningen.
Værdi hos jer selv og jeres kunder
Udover at logo tøj skaber en værdi hos kunderne og øger jeres omsætning, vil det også skabe værdi blandt jeres medarbejdere. Det er ligemeget om det er på kontoret, på messen eller i butikken, men at bære profil tøj vil skabe et fællesskab. Det at se ens ud giver et sammenhold på arbejdspladsen. At føle man er sammen om et projekt skaber værdi hos hver enkelt medarbejder, som vil motivere medarbejderne. Det vil altså skabe værdi på flere parametre at benytte sig af logo tøj og udelukkende skabe en positiv effekt på både arbejdspladsen, ude hos kunder, omsætningen m.m.